2011年12月4日 星期日

迪士尼十小時攻略

怎樣用十小時玩盡香港迪士尼呢? 我們今日試過一次.

兩年前曾經買了年票, 沒有再續, 今次特別為了新開的反斗奇兵大本營, 決定再闖迪士尼.



兩姐妹未出發, 先興奮!



10:30 我們進場後, 先在美國小鎮大街看了10分鐘parade.



10:45 到達明日世界, 趁人不太多, 20分鐘內玩了兩次巴斯光年星際歷險. 妹妹這次懂得拿起槍射Z型目標了, 她取得很高分呢!



11:10 到達馳車天地, 排了25分鐘隊, 上車!



11:45 家姐妹妹分道揚鑣, 家姐玩飛越太空山, 排了10分鐘便有得玩. 在黑暗中過山車高速飛馳轉急彎, 十分刺激, 家姐全程都不敢看. 妹妹則玩太空飛碟, 15分鐘便有得玩.



12:15 到了幻想世界的"小小世界"坐船仔, 又是沒有人排隊, 兩姐妹十分享受那種舒服的氣氛, 25分鐘玩了2次.



12:45 到了旋轉杯, 排了10分鐘便有得玩, 轉到頭暈.



兩姐妹都玩得十分投入呢!


1:15 先到小熊維尼歷險之旅取FAST PASS, 再去排小飛象. 這次排了15分鐘便有得玩.



1:35 去旋轉木馬, 排10分鐘上馬.



1:50 由於未夠鐘玩小熊維尼歷險之旅, 便到了夢想花園找小熊維尼影相.



2:15 小熊維尼歷險之旅! 玩完再取FAST PASS.



2:45 要吃點東西了. 這次選了幻想世界的皇家宴會廳. 那裡的食物不錯. 我們選了漢堡包, 日式拉麵, 壽司, 蝦餃, 和日式餃子, 好豐富呀!



3:30 到新開的反斗奇兵大本營看看. 那裡面積不大, 但有多款新機動遊戲, 可是每樣都要排一小時, 所以決定黃昏才回去. 立即轉到探險世界.






3:45 到達探險世界, 到森林河流之旅, 排了20分鐘便上船. 妹妹被噴火噴水嚇壞了.



4:25 到泰山樹屋前, 原本可以看到4:30的師子王慶典, 但家姐堅持不去, 便直接去樹屋了.




4:50 回去反斗奇兵前, 拿著FAST PASS 玩第2次小熊維尼歷險之旅, 之後再取FAST PASS.



5:15  到反斗奇兵, 去排新遊戲玩具兵團跳降傘, 初時以為妹妹玩不到, 後來知道81厘米便可玩.我們排了一個小時!  升上數十米高空, 上下五次便玩完了. 兩姐妹大叫好玩.



6:30 排隊玩另一個新遊戲 - 轉轉彈弓狗, 這次排了30分鐘, 這個又是兩姐妹均叫好玩, 列車轉了5個圈, 不時加速, 感覺不錯.



7:15 離開反斗奇兵, 去買紀念品了.



7:45 臨走前, 拿著FAST PASS玩第3次小熊維尼歷險之旅, 兩姐妹盡興而歸.



8:00 要走了. 今天玩得很高興呀!


唔知幾時又再去呢?

3 則留言:

  1. Woo~~玩足十個鐘,盡慶呀!不過係咪好攰?哈哈!
    [版主回覆12/06/2011 18:48:46]攰到想死...

    回覆刪除
  2. 玩得咁開心, 再去囉~有無買番套票呀?
    [版主回覆12/06/2011 18:48:55]玩完今次, 可能要等下年再開多一區先至諗. 真係無時間...

    回覆刪除
  3. 嘩!媽媽你真好記性,幾多點排幾耐玩咗啲セ都記得好清楚,你有mark低的嗎?你們這天是否假日去?見每樣遊戲也不是排了很久(除了反斗奇兵內其中一款),能用得其所,真係暢快呢!
    [版主回覆12/06/2011 18:50:48]我們看相片的時間就大約知道了. 是星期日去的, 想不到咁少人. 所以玩到好盡. 你們去海洋公園好玩嗎?

    回覆刪除