2008年1月29日 星期二

戒奶嘴成功!

感謝主!妹妹用了大約一個星期,便成功戒掉奶嘴了!


除了開首的一兩天外,基本上妹妹連奶嘴這個詞語也沒有掛在嘴邊。


其實,在面對新工人姐姐的同時,要她戒奶嘴,令她雙重地失去安全感,是對她的一個挑戰,難怪她的哭叫比以前多了。


我們便多點抱她陪她,希望她能盡快適應。


2 則留言:

  1. 請問點戒? 我試過幫我個女戒,頭一兩天都免強肯唔食住瞓,但半夜醒咗,一樣要問攞嚟食 。之後仲每晚都因為冇得食住瞓而勁哭 ,結果唯有比番佢食 。
    [版主回覆04/25/2008 11:05:00]情況因人而異, 睇性格是否堅持同安全感是否足夠.
    大女既堅持又唔夠安全感, 點都唔肯戒, 要食到4歲, 仲要之前一個月同佢洗腦, 日日話佢知4歲大個女唔食奶嘴.
    細女性格和順又夠安全感, 戒得易好多. 22個月左右, 有一日佢咬爛左個奶嘴, 我地俾個爛奶嘴佢睇, 然後叫佢自己掉落垃圾桶, 再提佢以後無得食. 就咁幾日就戒到.

    回覆刪除
  2. 謝謝你的分享。我個女的性格是較自我的,可能要等她像 依然 一樣,要大一些時才懂得食奶嘴不好,到時才肯戒吧。

    回覆刪除