2008年8月25日 星期一

被罰的妹妹

當你被罰,不高興時,你會說些什麼?


以下是妹妹說的話:



  • 我好慘呀!

  • 我好傷心呀!

  • 爸爸傷害我!(?!)

  • 我好辛苦呀!

  • 我要爸爸媽媽錫我呀!

  • 爸爸唔好罰我呀!

  • 爸爸可唔可以把椅子放回這裡?

其實當時的情況是因為妹妹尖叫,爸爸要她坐乖乖椅,把她的小椅子放在廚房門外,請她在那裡坐下安靜十秒,可是她就是不肯,還邊哭邊說以上的說話。


你說還怎能罰她?最後她說知錯,便沒有罰她了。


這個女兒不會和你鬥硬,還會施軟功,這個爸爸如果要賞罰分明的話,認真難做。


4 則留言:

  1. 我2個寶貝都會快快跟我說:媽咪,對唔住,下次唔敢啦。
    不過次次都係咁

    回覆刪除
  2. 我家的哥哥妹妹做錯事[自知出事],會自動貼牆抆耳仔.哥哥會話"媽媽,希望你原諒我地呀!我地知錯了".我地唔會再....問你點罰

    回覆刪除
  3. 思言係咪你0既細囡?  (即2歲)...嘩...咁厲害識講咁多0野   0既  (全部係句子)
    唉...我個馬田仔就來22個月, 單字都仲未識好多...好担心!
     
    [版主回覆10/06/2008 18:54:00]思言已經30個月了. 所以說話特別多.

    回覆刪除
  4. 你有打過兩個孩子嗎 ? 如果真的很調皮 , 又怎麼處罰呢 ?
    [版主回覆10/15/2008 23:35:00]大的甚少用打的, 即使有也是先定規矩再按規矩處罰.
    小的從來沒有打, 因為只要口中說: "你再這樣做, 爸爸媽媽便會罵你", 她便會哭著叫我們不要罵. 然後便合作.

    回覆刪除