2008年5月5日 星期一

睡得不好

妹妹以往睡覺雖然間中會醒,但醒了以後大多不會哭叫。只是近日晚上卻睡得不太好,醒了以後會會哭叫。她一時會叫媽媽,一時會叫爸爸,一時又會叫工人姐姐,要抱一抱她才會再安睡。



不知這是否因為近日經上和她上街,受較多刺激的關係。我們也懷疑是否工人姐姐少和她溝通,當她還是個小寶寶似的,經常強行要她做這做那,令她在日間常常哭叫。


無論如何,辛苦媽媽了。


2 則留言:

  1. 是囉, 我個女女以前細個又是甘, 有一段時間睡睡下就哭, 又哭著叫姐姐 又哭著叫媽媽爸爸, 我曾經想過是否姐姐白天同她吵架呢 ~~ , 不過后來大左就沒哭了. 女兒現在5y.
    [版主回覆05/06/2008 11:24:00]謝謝回應. 希望思言大一點時情況會改善.

    回覆刪除
  2. 始終仲細.我囡囡有時都會咁.半夜喊到癲了一樣.抱又唔係."愛"又唔係. 喊飽了又倒頭大睡過 全屋嘈醒晒.難為 哥哥要返學,我和爸第二日都要返工 攪一攪起碼兩個鐘自己先瞓得番

    回覆刪除