2008年5月3日 星期六

清新形象

大家來看家姐的短髮look!



家姐常說做女孩子很煩,因為頭髮太長,又重又熱,十分不便。


近日天氣開始熱,媽媽便大刀闊斧地為她剪短頭髮,剪了一次還不夠,要再短...再短...結果便變成現在的樣子。


家姐很喜歡這頭新髮,不停問我們現在是否好看一點。


剪完以後,媽媽才記得下星期一家姐要影畢業相。這次要以短髮示人了。其實,短髮也不錯,至少不用再為紥辮子而煩惱。


 


9 則留言:

  1. 依言的新髮型很漂亮呀!

    回覆刪除
  2. 依言的新髮型,讓她看起來大個女了!

    回覆刪除
  3. 子謙、子睿,爸爸媽媽愛你們。2008年5月3日 晚上10:03

    清爽新感受

    回覆刪除
  4. 好好睇呀.清爽嗎!很像宮崎駿動畫中的小女孩

    回覆刪除
  5. 依言真是好乖, 可以給你剪頭髮 ,
    我都想同個女剪頭髮, 但個女不肯給我剪呵, 她鐘意自己長頭髮,但我就覺得夏天長髲太熱了. ~~

    回覆刪除
  6. hi...你好!! 好耐好耐之前, 已經有睇你地開心家庭網... 原來你轉左yahoo.....一轉眼...依言大個女左好多呀!!! 思言其實同我對囡差唔多大....佢地係0603 baby黎架!!
    [版主回覆05/08/2008 15:16:00]你好,
    開心家庭網還在,只是轉了網址到 http://www.happyfamilynet.com/baby .
    你的囡囡如何?

    回覆刪除
  7. 我的囡囡很好呀!!! 多謝你比左咁好學前教育既資料我...真係好有用呀!!

    回覆刪除
  8. 你好, 我囡囡近日也要求把長長頭髮剪去,跟依言差不多長度呢!
    我囡囡在幼兒時期,我也常到開心家庭網站偷師的, 很高興可在yahoo blog找到你.
    講開又講, 你覺得Flash Card的成效如何, 想當年花了很多時間教囡囡, 但效果不太大, 只覺得囡囡不笨, 讀書又不算特別叻過人, 不過不失, 有時會自我安慰, 我把很多訊息儲備在她的腦子裏, 日後會用得著吧!

    回覆刪除