2009年3月25日 星期三

家庭預算案

老公, 今個月會比幾多家用我呀?


如果囡囡要學鋼琴, 全年要用多幾多錢?


今年有幾多錢去旅行用? 去澳洲定澳門?


如果沒有做家庭財政預算案, 這些問題是很難答的。



結婚多年, 要供樓, 交管理費, 交保險, 子女學費及興趣班, 雙方家用, 奉獻... 究竟每月要幾多錢才夠用? 家庭可以撥多少錢儲蓄? 撥多少錢投資? 我們自婚後開始制定家庭預算案, 所以對以上問題, 只要一看預算, 立時心裡有數。


如有興趣, 可以參考我們的預算案: http://www.happyfamilynet.com/budget_sample.xls


這個檔案, 假設由丈夫負責外出用膳, 由妻子負責家用開支, 又特別加入十一奉獻, 適合信徒家庭使用。


你們有制定家庭預算案嗎?


8 則留言:

  1. 沒有啊! 真的要仔細想想才可。
    [版主回覆04/03/2009 23:40:00]真的是很重要的。丈夫最好要讓妻子看到前景, 感受到財政上的安全。

    回覆刪除
  2. 好值得參考 謝謝!
    [版主回覆04/03/2009 23:39:00]不用客氣!

    回覆刪除
  3. 我係親王國見到你個BLOG GA~
    我都寫BLOG GA!
    見到你呢個開心爸媽~家庭生活咁開心真登你地開心~
    希望我同我男朋友以後都石以好似你地咁啦
    PS:你個財政部預算SAMPLE1USEFUL~
    THANK YOU!
    PS2:我會訂閱你的BLOG...:>看看思言的成長生活~
    GOOD LUCK:)
    [版主回覆04/03/2009 23:41:00]多謝支持!

    回覆刪除
  4. 你好OPEN喎~將自己個預算都寫晒出黎~!!勁丫~!!!
    [版主回覆04/03/2009 23:38:00]裡面的數字當然不是真的!

    回覆刪除
  5. 你好。
    我的兒子是在 9 月 17 日 出世,
    我也為家人寫了個 blog 。

    全部都係 video 。
    第一集係拍老婆在家中穿羊水。 post 而家已經有超過 15000 人睇過。

    好多人睇完又笑又喊又感動。
    歡迎你嚟睇吓啦。

    如果覺得好睇請 send 俾其他人吖。

    http://hk.myblog.yahoo.com/tensonleung/article?mid=5

    回覆刪除
  6. 仲以為係真既添
    [版主回覆04/05/2009 21:26:00]點會呢...

    回覆刪除
  7. 我們家的情況是妻子和先生都不知對方的收入,亦不會問, 問亦只答大約數........ haha
     
    [版主回覆04/10/2009 09:48:00]咁神秘?

    回覆刪除
  8. 我都有做過每月大該支出的預算 , 但很多時候實際上支出的跟預算都系有差別囉. 因為很多時候總會有 "額外開支"
    我只能把一部份錢強制性存入" 投資戶口" , 其他的月月清.....有必要時也可以取出來用的. 

    回覆刪除