2008年10月15日 星期三

投訴


妹妹: 媽媽, 家姐唔比我食蘋果呀!


媽媽: 咁你叫家姐比你食啦.


妹妹: 媽媽, 家姐叫我走呀!


媽媽: 咁你叫家姐唔好趕走你啦.


妹妹: 媽媽, 家姐都係唔比我食呀!


家姐: 咁佢未好返好食得凍野呀!


媽媽: 咁唔該你留一塊比妹妹一陣食啦!


妹妹: 家姐都係唔比我食呀!


媽媽: 家姐留左一塊比你, 一陣無咁凍就有得食.


妹妹: 好啦!


這些就是媽媽每日面對的投訴. 真是少一些EQ也不行.


 


2 則留言:

  1. 2個就是這樣的了....生1個就成日擔心他會太自我,太悶,又怕他將來孤獨...2個了...就"一時糖癲豆,一時水溝油"...我們就是天天拆炸彈 ...絕對應同小一點EQ都不行 .努力吧.爸爸媽媽 ~唯們共勉之~

    回覆刪除
  2. 其實生一個都會有以上的問題 ,每天都在考父母的EQ,有時真係會好激氣,但係當佢"咀" 返你的時候,你就怒氣全消

    回覆刪除