2012年4月15日 星期日

恆生乒乓球

既然家姐學乒乓球學得那樣有興趣, 那妹妹也一起學吧!



作為保險, 家姐在上一次恆生考核前先重新再報一次新一代乒乓球, 以防考核失敗.  同時, 我們為六歲的妹妹報同一班.

結果, 家姐順利通過考核. 兩姐妹也同時被恆生收了.

在接受恆生訓練的同時, 兩姐妹均報讀小童群益會的乒乓球班, 實行雙管齊下, 一天打兩個小時, 以求有更快的進步.

妹妹第一次接觸乒乓球班前, 爸爸已經在家為她進行了特訓, 至少讓她有基本的球感.

這個策略看來成功了, 因為妹妹在晚上到小童群益會學上課時, 不像當日家姐一般完全打不到球, 反而十球有七八球擊中, 更有一兩球命中目標.  看來, 妹妹的運動細胞也是不可小看的.  她非常自豪地對我們說覺得自己第一次打球也打得很好.  看來, 她也開始喜歡乒乓球了.

看來, 只要家長為孩子作一定準備, 要讓孩子喜歡一件事並不太困難.

3 則留言:

  1. 哈哈,我囡囡都係參加恆生乒乓球,他們的訓練真的很有系統。努力、加油!
    [Y-Five回覆04/21/2012 22:03:05]其實你兩個女都好叻又乘,妹妹更加自動自覺!其實我囡囡唔係好叻,強中自有強中手,最重要還是要有好的品格及認識天父。很高興大家都是基督教,也很欣賞妳在網誌內無私的分享!!!!
    [版主回覆04/21/2012 09:42:52]你囡囡讀書, 田徑, 朗誦, 乒乓球樣樣都好勁呀! 你地真係好有心機呀!
    [Y-Five回覆04/21/2012 09:15:17]1. & 2. : Yes, if fail, you can retake the same course BUT % for pass >90% for only taking the 10 lessons. Haha...

    3. Yes, after taking the Level I, we let her to try the outside course, but finally we decided to continue taking the Level II and Level III and my husband practice and train with her weekly.
    [版主回覆04/21/2012 08:38:27]唔好意思, 想問下:
    1. 考試唔合格仲可唔可以報同一班?
    2. 係咪真係可以一次10堂就過關, 通常是否要retake?
    3. 你地仲有無另外幫囡囡操練?
    [Y-Five回覆04/20/2012 23:41:05]第三級。
    [版主回覆04/20/2012 19:51:01]是初學還是已升級?

    回覆刪除
  2. 我仔仔同你對寶貝一班....一見已經認得出....^^
    [小車回覆04/23/2012 09:34:00]之前係屋企樓下有學...不過1堂要110蚊都係1個鐘...仲要得2個小朋友....依家恆生好平又教得認真....仲可以一班小朋友一齊....氣氛好好......^^

    家姐星期六無返,不過妹妹都一樣好乖....^^
    [版主回覆04/20/2012 19:53:39]你仔仔也是初學嗎? 考試升級好難架. 要一次成功就要特訓.

    回覆刪除
  3. 「十球有七八球擊中, 更有一兩球命中目標」妹妹真係好了得啊!難得同家姐一齊學,定必好玩、球技亦突飛猛進啊!
    [版主回覆04/20/2012 19:54:22]我都覺得好驚人. 佢係一學野就認真的人.

    回覆刪除